Blog

Cenovka až na prvním místě!
Nenápadná a přitom zásadní. Klíčovou roli v každém obchodě hrají cenovky. Umožňují zákazníkům snadno zjistit ceny produktů a usnadňují organizaci a prezentaci zboží na regálech. Důležitou součástí cenovek jsou cenovkové lišty, které slouží k jejich uchycení a zobrazení...

Inovativní řešení pro vyšší efektivitu a produktivitu
V dnešní uspěchané době je pro retailery klíčové nalézt inovativní řešení, která nejenže zvýší jejich prodejní výsledky, ale také uspokojí stále náročnější potřeby zákazníků. Jaké jsou tedy nejnovější trendy a možnosti, které mohou výrazně zlepšit efektivitu a produktivitu prodeje?

Na velikosti záleží!
Propagační materiály hrají klíčovou roli v marketingových strategiích. Správně zvolený formát a velikost tiskoviny mohou značně ovlivnit, jak dobře bude vaše sdělení přijato cílovou skupinou. Formát a velikost tiskoviny jsou důležité nejen proto, že ovlivňují první dojem, ale i čitelnost, praktičnost a náklady...

Jak zvýšit prodej pomocí euro-oušek?
Více než 70% nákupů je impulsivních. To znamená, že máte jen krátkou chvíli na to, zaujmout zákazníka a přesvědčit ho, aby si koupil vaše zboží. Euro-ouška jsou nenápadné, ale účinné nástroje, které vám pomůžou s prezentací zboží a mohou výrazně ovlivnit vaše prodeje...

Vzkříšení ochutnávek v prodejnách
V dnešní digitální éře se může zdát, že tradiční marketingové metody, jako jsou ochutnávky a prezentace v prodejnách, ztrácí na síle. Opak je však pravdou! Osobní kontakt se zákazníky je stále klíčový pro budování značky a zvyšování prodeje. A právě promostolky vám pomohou tyto aktivity efektivně uskutečnit.